НАЛАГАНЕ на ПРОДУКТ на ПАЗАРА

Налаганр на нов продукт

НАЛАГАНЕ на ПРОДУКТ на ПАЗАРА

Практически Workshop

  • Всички елементи на програмата се представят с реални практически примери за В2В и В2С от Българския пазар.
  • Разглеждат се конкретни възможности и приложение за продуктите на участниците.
  • След обучението участниците получават допълнителни практически консултации относно реализацията на конкретни техни продукти на пазара

Маркетинг на продукт

  • Маркетинг митове при налагане продукт на пазара (анализ)
  • Практическо изражение на концепцията 4Р/4С за нашия конкретен продукт
  • Равнища на продукта – на кое сме ние?
  • Интегрирани маркетингови комуникации – практическа оценка за нашия продукт
  • Три основни мотива при покупка
  • Четири основни очаквания на клиентите при избор на продукт

Създаване на Концепция за продукт

  • Етапи на разработка на продуктовата концепция
  • Матрица „Приемане на продукт / Разходи“
  • Генериране на възможности в концепцията за продукта (Практически методи)
  • Карта за позициониране на Продукт и Марка
  • Тестване на концепцията: комуникативност, потребност, степен на различие, възприемане на цената, намерение за покупка

Сегментация на пазара

  • Ефективно сегментиране – практически инструменти
  • Експлоатация на уникалната възможност „Специфичен сегмент“ (примери)
  • Определяне на стойностните клиенти – три основни категории
  • Маркетинг на взаимоотношенията (CRM)
  • Доживотна стойност на клиента (CLTV)
  • Практически модел за печалба от най-стойностните клиенти (с изводи от множество реални кампании в България)

Позициониране на продукт на пазара

  • Специфично позициониране
  • Стойностно позициониране
  • Конкурентно позициониране
  • Да внимаваме за: относително предимство, съвместимост, сложност, делимост, комуникативност
  • Грешки при позиционирането (уроците на практиката)
  • Репозициониране на продукт – използване на втория шанс

Приемане на продукт от пазара

  • Модел на Потребителската верига
  • Компенсационни модели за оценка – многофакторен, модел на идеалната представа, събирателен модел
  • Некомпенсационни модели за оценка – лексикографски, на изключението, „отразено“ решение
  • Етапи в процеса на приемане (управление на процеса)
  • ИМК и комуникация с лидери на мнението
  • Практикум по приемане на продукт от пазара: първоначални разходи, риск, несигурност, обществено одобрение

 Управление на жизнения цикъл на продукта

  • Практическа карта „Жизнен цикъл – Елементи на ИМК“
  • 6 конкретни маркетингови тактики
  • Удължаване на ЖЦ на продукта – 7 доказани инструмента

 

Практическа карта за налагане на нашия продукт на пазара

(С проследяване на реализацията и последващи консултации)

Датите, на които ще се проведе обучението може да видите тук.

Свързани теми