Директен и on-line маркетинг
Ползите за вас и вашата компания:
 • Повишаване компетенциите на фирмените служители в областта на директния и on-line маркетинг
 • Подобряване на работата по планиране и изпълнение на програми за директен маркетинг
 • Повишаване ефективността при изпълнение на директни маркетингови програми
 • Повишаване ефективността на фирмения сайт
 • Подобряване на стратегията за работа on-line
 • Запознаване с добри практики по/при използване на директния и on-line маркетинг 
Съдържание на програмата:
 • Какво представлява директния маркетинг?
 • Кои са най-важните етапи при разработването на програми за директен маркетинг?
 • Как да разработваме списъци на клиенти и как да управляваме базите данни?
 • Създаване на писма за директен отговор?
 • Как да избираме най-правилните канали за изпращане на директни съобщения?
 • Как да проследяваме за ефективността на програмите за директен маркетинг?
 • Как дигиталните технологии променят и влияят на маркетинга?
 • Различават ли се on-line маркетинга, e-маркетинга и i-маркетинга?
 • Кои са последните тенденции в on-line маркетинга?
 • Как да се подобри on-line фирменото представяне ?
 • Как да се подобри on-line обслужването на фирмените клиенти?
 • Как да използваме по-ефективно Интернет при маркетинговите проучвания?
 • Кои са най-често прилаганите стратегии за on-line маркетинг?
 • Примери за добри практики.
Датите, на които ще се проведе обучението може да видите тук.


 
    
 
			 
			 
			 
			