Мотивация на (търговски) ЕКИПИ

Управление на търговски екипи

Мотивация на (търговски) ЕКИПИ

Решението се дава от:

  • Обобщени резултати от успешната практика на над 400 европейски компании
  • Изводи от успешната и не толкова успешна практика на над 60 компании, работещи на българския пазар (проучване на е-Training.bg)

ПОЛУЧАВАТЕ:

  1. Еднодневна присъствена сесия.
  2. Индивидуална практическа консултация за всеки участник – в удобен ден след обучението

Основни теми:

  • Практическа мотивация за постигане на цели
  • Особености при мотивацията на (търговски) екипи
  • Резултатни бонусни програми

 Какъв управленски стил е подходящ за ефективно управление на екипа?

  • Стил съобразен с нивото на зрелост на служителите в екипа
  • Предимства и недостатъци на различните стилове на управление
  • Как да нагаждаме стила спрямо ситуацията?

Основни принципи за въздействие върху членовете на екипа

  • Позитивно насърчаване на поведението
  • Негативно насърчаване
  • Санкциониране
  • Стимулиране и заличаване на поведение

Управление чрез мотивация

  • Как да накараме хората да се радват, че работят за нас?
  • Ефективни мотивационни теории - кое от тях наистина работи?
  • Изготвяне на мотивационен профил на екипа - това, което нашите служители не ни казват, но трябва да знаем.

Конкретни отговори на въпросите:

  • Да се дава или не допълнително възнаграждение?
  • Кой да бъде възнаграден?
  • Какво трябва да се възнаграждава?
  • Каква награда трябва да се даде?
  • Какъв да е размерът на възнаграждението?
  • Кога да се дава възнаграждението?

И още:

-  Кое е по-добре - пари или други материални стимули?

-  Каква да е продължителността на една бонусна програма?

-  Кои са условията, които определят успеха на една нова програма?

-  Какви грешки най-често допускат българските мениджъри и как да ги избегнат?

 

Консултант:  Явор Янкулов, PhD

Начин на провеждане: ДИСТАНЦИОННО чрез използването на web conferencing system (по-позната като виртуална класна стая)

Участниците ще получат монографията „Мотивация на търговци и търговски екипи” с включени пълни резултати от проучването.

За всички стигнали до тук – бонус: „ВИТАМИНИ ЗА МЕНИДЖЪРИ“

 

Свързани теми

Календар маркетинг