Ако се занимаваш с маркетинг, много важно е да имаш интуиция. Още по важно е да не се опираш на нея, когато взимаш решение.
Статии от област Маркетинг
Едно китайско проклятие гласи: "Дано живееш в интересни времена!"
Е, нашето време определено е интересно. И ще става още по-интересно. Нелоялни клиенти (при това с малко пари), нови конкуренти (че и агресивни, на всичкото отгоре), и изобщо ...
Но нека да мислим позитивно. И както е казал оптимистът - винаги може да стане по-лошо. Японският йероглиф за "криза" и "възможност" е един и същ. Но стига с общи приказки за обща култура, защото както са казали древните римляни:
"Premium vivere et deinde filosofsre."
Което ще рече: "Първо оцелей, пък после философствай!"
Маркетингът, по своята същност, е агресивно, атакуващо занятие. Вярно, че има и "защитни" маркетингови стратегии, но и тяхната цел е ако не да се убие, то поне да се пребие конкурента. Другото е философстване.
Има ли размерът значене? Ще разкажа за едни забавни и, надявам се, поучителни идеи, родени от малкия бизнес и достойни да…
Промените в предпочитанията на потребителите водят до промяна в цялостната картина на пазара. Една от най-интересните тенденции…
Има много въпроси, чисто практически, които вълнуват всеки мениджър работещ в сферата на маркетинга и продажбите. Задържането…
Така нареченият „зелен маркетинг” беше започнал да става много модерен в спокойните и мързеливи времена преди Световната…
Предлагаме ви нещо за размисъл. Нашият консултантски опит показва, че следващите няколко идеи са изключително важни за съвременните…
Голяма част от стратегиите се провалят именно поради факта, че са насочени към постигане на конкурентно преимущество, което…
Какво е скритото значение на буквите? Какво подсъзнателно си мислят вашите клиенти? Защо е добре да имате буквата “А” и това…
Как да провокираме интереса на потребителите именно към нашия нов продукт? Как да ги убедим да направят крачка към така желаната…
По данни от изследвания, две трети от всички решения за покупка, касаещи потребителски стоки, се вземат в магазините. Следователно,…
Има ли размерът значене? Ще разкажа за едни забавни и, надявам се, поучителни идеи, родени от малкия бизнес и достойни да…
Всички знаем, че клиентите трябва да се проучват внимателно. Но какво да правим, когато клиентите не знаят какво искат?
Всеки може да прави маркетинг с много пари. Или поне всеки може да ги изхарчи и да нарече това Маркетинг.
Всички ние искаме да знаем много неща за нашите клиенти – как взимат решение за покупка, как ще приемат новия ни продукт,…
Мениджърите продължават да взимат грешни решения и да разработват смешни стратегии. Е, смешни, ако парите не са ваши.
Нека да си го кажем направо: Ние искаме клиентите ни да пазаруват по определен от нас начин, от определени от нас места,…