Управление на успешен екип
Ефективността на една организация зависи най-вече от качеството на колектива. Добра колективна работа означава позиция на интелигентност и екипност. Ефективните мениджъри трябва да могат да управляват своите екипи така, че да реагират гъвкаво и творчески на предизвикателствата на всяка ситуация.
Програмата е подходяща както за мениджъри от средно ниво, така и за всеки ръководител, който желае да повиши мотивацията на екипа си или да усъвършенства своя стил на управление.
Какъв управленски стил е подходящ за ефективно управление на екипа?
- Стил, съобразен с нивото на зрелост на служителите в екипа
- Предимства и недостатъци на различните стилове на управление
- Как да нагаждаме стила спрямо ситуацията?
Причини за недобро справяне на хората в екипа
- Собствените им очаквания
- Ниво на компетентност
- Наличие или липса на контрол
- Липса на желание
- Проблеми
Основни принципи за въздействие върху членовете на екипа
- Позитивно насърчаване на поведението
- Санкциониране
- Стимулиране и заличаване на поведение
Как да се мотивират хората от екипа?
- Базирано на нуждите
- Базирано на характера на човека
Как да се дефинират комуникационни цели, които да ангажират и мотивират?
- Умения за изграждане на доверие
- Умение за даване на обратна връзка
- Умение за слушане
- Умение за даване на указания
Ефективно делегиране
- Решение за задачата
- Решение за човека от екипа
- Проследяване на развитието
- Даване на обратна връзка
Как да се справяме с "трудните" членове на екипа?
- С различния от нас
- С всеки, който определяме като труден характер
Ефективна стратегия за управление на конфликти в екипа
- Стратегия за справяне с конфликти
- Конфликтогени
- Добър самоконтрол
- Вземане на решения
- Наличие на резервен план
Датите, на които ще се проведе обучението може да видите тук.