ПРОДАЖБИ при КРИЗА

Продажби при криза

ПРОДАЖБИ при КРИЗА

Помните ли кризата? През 2008 до 2011 година продажбите на редица търговци спаднаха драстично. Но на други – НЕ!

Има 5 основни типа търговци. Не защото някой е решил така, а защото това показват резултатите от мащабно проучване сред над 6000 търговски фирми в ЕС.

Данните от горните 6000 фирми категорично показват това, с малки разлики за различните отрасли.

Оказа се, че 2 от 5-те типа търговци продават успешно и при криза.

  • Кои са те?
  • Как са представени във Вашата компания?
  • Какво правят по-различно?
  • И най-важното – могат ли поне част от останалите търговци да продават като тях?

Проучвам темата от 2011-а година за България, с връщане към реални продажбени резултати по време на кризата. Извадката ми надхвърля 1500 търговци от различни компании. Резултатите са близки до европейските, като имаме и своите особености (първи данни в книгата "Мотивация на търговци и търговски екипи", 2012г.). Оттогава натрупахме още много информация.

Важното:

  • При спокоен пазар топ търговците продават с 40-60% повече от средните.
  • При криза разликата е ТРИ ПЪТИ!

Извод:

Дори само половината от нашите „средни“ търговци да се доближат наполовина до резултатите на топ търговците, това ще ни донесе разлика в продажбите от:

  • Без криза +9%
  • При криза +42%

Просто трябва да направим корекции в начина на продажба. Навреме!

 

По време на курса ще научите:

  • КОЙ Е УСПЕШНИЯТ МОДЕЛ НА ПРОДАЖБА ПРИ КРИЗА? (С практически примери)
  • Как да го развиете във вашата компания? (Подсказване на конкретни решения)
  • Кои са успешните търговци при криза?
  • Какво конкретно правят?
  • Как са разпределени при вас? (Инструмент за самостоятелно проучване)

 

След курса:

Допълнителна индивидуална консултация по практически елементи на модела, конкретно за вашата компания (2 ч.)

 

ВодещЯвор Янкулов, PhD

Начин на провеждане: ДИСТАНЦИОННО чрез използването на web conferencing system (по-позната като виртуална класна стая)

Курсът се сътои от 4 модула по 1.5 часа всеки.

Основно се предлага във вариант по 2 модула на ден, в удобно и уточнено с участниците време.

Такса за участие: 240 лева. 

Свързани теми

100 дни на Мениджъра