ПРОДАЖБИ преди КРИЗА

  • ПРОДАЖБИ преди КРИЗА
    Място на обучението:
    гр. София
    Времетраене на обучението:
    1/2 ден с включена лична консултация
    Цена на обучението:
    90 EUR без ДДС
    2 от 5 типа търговци продават успешно и при криза. • Кои са те? • Как са представени във Вашата компания? • Какво правят по-различно? • И най-важното – могат ли поне част от останалите търговци да продават като тях?
Продажби преди криза

Има 5 основни типа търговци. Не защото някой е решил така, а защото това показват резултатите от мащабно проучване сред над 6000 търговски фирми в ЕС.

Помните ли кризата? През 2008 до 2011 година продажбите на редица търговци спаднаха драстично. Но на други – НЕ!

Данните от горните 6000 фирми категорично показват това, с малки разлики за различните отрасли.

Оказа се, че 2 от 5-те типа търговци продават успешно и при криза.

  • Кои са те?
  • Как са представени във Вашата компания?
  • Какво правят по-различно?
  • И най-важното – могат ли поне част от останалите търговци да продават като тях?

Проучвам темата от 2011-а година за България, с връщане към реални продажбени резултати по време на кризата. Извадката ми надхвърля 1500 търговци от различни компании. Резултатите са близки до европейските, като имаме и своите особености.

Важното:

  • При спокоен пазар топ търговците продават с 40-60% повече от средните.
  • При криза разликата е ТРИ ПЪТИ!

Извод:

Дори само половината от нашите „средни“ търговци да се доближат наполовина до резултатите на топ търговците, това ще ни донесе ръст на продажбите от:

  • Без криза +9%
  • При криза +42%

Просто трябва да направим корекции в начина на продажба. Навреме!

 

Дата: 23.10.2019 (сряда) от 14.00 до 17.30 часа.

Място на провеждане: гр.София

Допълнителна индивидуална консултация – в удобно договорено време.

Само 8 участници.

Без преки конкуренти.

Такса за участие: 90 евро без ДДС

 

По време на курса ще научите:

  • Кои са успешните търговци при криза?
  • Как са разпределени при вас? (Инструмент за самостоятелно проучване.)
  • Кой е успешният модел на продажба? (С практически примери.)
  • Как да го развиете във вашата компания? (Подсказване на конкретни решения.)

 

След курса:

Допълнителна индивидуална консултация по практически елементи на модела, конкретно за вашата компания (2 ч.)

ВодещЯвор Янкулов, PhD

Свързани теми

Преговори с трудни клиенти