ПРОДАЖБИ при КРИЗА

  • ПРОДАЖБИ при КРИЗА
    Място на обучението:
    Дистанционно обучение
    Времетраене на обучението:
    от 10:00 до 17:00 часа
    Цена на обучението:
    240 лв.
    Дистанционно обучение. 2 от 5 типа търговци продават успешно и при криза. • Кои са те? • Какво правят по-различно? • И най-важното – могат ли поне част от останалите търговци да продават като тях?
Дистанционен курс Продажби

Помните ли кризата? През 2008 до 2011 година продажбите на редица търговци спаднаха драстично. Но на други – НЕ!

Има 5 основни типа търговци. Не защото някой е решил така, а защото това показват резултатите от мащабно проучване сред над 6000 търговски фирми в ЕС.

Данните от горните 6000 фирми категорично показват това, с малки разлики за различните отрасли.

Оказа се, че 2 от 5-те типа търговци продават успешно и при криза.

  • Кои са те?
  • Как са представени във Вашата компания?
  • Какво правят по-различно?
  • И най-важното – могат ли поне част от останалите търговци да продават като тях?

Проучвам темата от 2011-а година за България, с връщане към реални продажбени резултати по време на кризата. Извадката ми надхвърля 1500 търговци от различни компании. Резултатите са близки до европейските, като имаме и своите особености (първи данни в книгата "Мотивация на търговци и търговски екипи", 2012г.). Оттогава натрупахме още много информация.

Важното:

  • При спокоен пазар топ търговците продават с 40-60% повече от средните.
  • При криза разликата е ТРИ ПЪТИ!

Извод:

Дори само половината от нашите „средни“ търговци да се доближат наполовина до резултатите на топ търговците, това ще ни донесе разлика в продажбите от:

  • Без криза +9%
  • При криза +42%

Просто трябва да направим корекции в начина на продажба. Навреме!

 

По време на курса ще научите:

  • КОЙ Е УСПЕШНИЯТ МОДЕЛ НА ПРОДАЖБА ПРИ КРИЗА? (С практически примери)
  • Как да го развиете във вашата компания? (Подсказване на конкретни решения)
  • Кои са успешните търговци при криза?
  • Какво конкретно правят?
  • Как са разпределени при вас? (Инструмент за самостоятелно проучване)

 

След курса:

Допълнителна индивидуална консултация по практически елементи на модела, конкретно за вашата компания (2 ч.)

 

ВодещЯвор Янкулов, PhD

Начин на провеждане: ДИСТАНЦИОННО чрез използването на web conferencing system (по-позната като виртуална класна стая)

Такса за участие: 240 лева. 

В случай, че не успеете да присъствате и на двете сесии или датите не са Ви удобни ще получите запис на обучението. Правото на консултация се запазва.

Свързани теми