Нашите програми в областта на Маркетинга

Нашите програми в областта на Маркетинга

Всеки може да прави маркетинг с много пари. Или поне всеки може да ги изхарчи и да нарече това Маркетинг. Не е чудно, че хората, които разбират от маркетинг са толкова високо оценени. По-голямата част от тях буквално, т.е. заплаща се значително, за да разполагате с опита и идеите им.

Всички знаем, че за добрите идеи не ни трябва задължително голям отдел „Проучване и развитие”, нито скъпо платени съвети от „криейтив” агенция. Е, ако можете да си ги позволите – още по-добре. Ако не, можете просто да откраднете добри идеи от умни хора, които са готови да ги споделят с вас. Както направих аз преди доста време и надявам се успявам да го правя и до сега.

CRM (Управление на клиентите)

CRM (Управление на клиентите)

CRM е най-новата успешна вълна в маркетинга. Учудващо е как професионални действия и похвати могат да увеличат значително…

Грижа за клиента

Грижа за клиента

Обучението ще ви помогне да разберете до каква степен фирмените продукти посрещат потребителските нужди; да откриете компонентите…

Директен и on-line маркетинг

Директен и on-line маркетинг

Ползите за вас и вашата компания: подобряване на работата по планиране и изпълнение на програми за директен маркетинг; повишаване…

Ефективни маркетингови проучвания

Ефективни маркетингови проучвания

Това обучение ще ви помогне да прогнозирате пазарния си дял и продажбите; да намалите разходите си за информация; да откривате…

Маркетинг и стратегическо планиране

Маркетинг и стратегическо планиране

Програмата е разработена за управители на фирми, маркетинг мениджъри, търговски директори, маркетинг специалисти и всички,…

Маркетингови анализи

Маркетингови анализи

Това обучение ще ви помогне да прогнозирате пазарния си дял и продажбите; да намалите разходите си за информация; да откривате…

Пазарни проучвания (методика)

Пазарни проучвания (методика)

Програмата е разработена за управители на фирми, маркетинг мениджъри, търговски директори, маркетинг специалисти и всички,…

Продуктов мениджмънт

Продуктов мениджмънт

Продуктът като част от маркетинговия микс, какъв е неговия живот и процесът на разработване на нови продукти.

Психология на потребителския избор

Психология на потребителския избор

Програмата е разработена за управители на фирми, търговски директори и представители, мениджъри продажби, специалисти - работа…

Реклама, криейтив, промоции

Реклама, криейтив, промоции

Рекламата като част от маркетинговите комуникации и Как да планираме ефективни промоции?

Стратегически маркетинг

Стратегически маркетинг

Програмата е разработена за управители на фирми, маркетинг мениджъри, търговски директори, маркетинг специалисти и всички,…

Създаване и налагане на успешна търговска марка

Създаване и налагане на успешна търговска марка

Програмата е предназначена за търговски директори, мениджъри "продажби", продуктови мениджъри, зонални мениджъри, и за всички,…

Търговски маркетинг

Търговски маркетинг

Това обучение ще ви помогне да изградите практически успешни системи за директен маркетинг, продажби, насърчения и промоции

Управление на маркетинга

Управление на маркетинга

Това обучение ще ви помогне да придобиете цялостна визия за бъдещето на Вашата компания.

    Теми за развиване на основни Бизнес умения