юли

11

Управление на успешни екипи, мотивация, лидерство

Това обучение ще Ви помогне да придобиете и усъвършенствате умения за ръководене на екип; да изградите ефективен екип; да помагате на членовете на екипа да работят координирано и ефективно; да постигате целите си чрез лоялност, доверие и мотивация; да се справяте с проблемите в екипа. Водещ: Явор Янкулов, PhD

юли

18

Бизнес продажби и преговори

Това обучение ще помогне на участниците да се запознаят с процеса на подготовка на бизнес продажбите и преговорите; да придобият задълбочени познания, относно техниките за водене на преговори; да се почувстват по-сигурни в планирането и провеждането на бизнес продажби и преговори; да преодоляват външните опити да бъдат манипулирани; Най-важното: да преодоляват отказите на клиентите и успешно да затварят продажбата и преговорите.

септември

12

Управление на търговски екипи

Компетентността на търговския екип, както и сработването на хората, участващи в него е една от силните страни на търговската организация. Целта на нашата програма е да ви помогне да създадете и управлявате екип, който да доведе до по-добри резултати в прилагането на търговската политика. Програмата е подходяща както за мениджъри, така и за поддържащия персонал, от които зависи изготвянето и практическото приложение на бизнес стратегията на организацията, в частта й свързана с търговската политика на компанията.

септември

13

Професионални продажби (Advanced)

Клиентите, били те крайни потребители или бизнес единици, имат все по-завишени очаквания, на които не е лесно да се отговори. Те оценяват една търговска фирма по работата на най-слабия й търговски представител и никаква мисия, реклама или PR не могат да променят това.

септември

18

ПРОДАЖБИ за HR-и

Ситуацията е различна. Добрите кандидати свършиха! Как да си „напазаруваме“ нови? Единственото подобно обучение. За кого е предназначено? За мениджъри човешки ресурси, които желаят да развият нови умения. За собственици на фирми, мениджъри, за всички, чиито (не)успехи зависят и от други хора.

септември

20

Мотивация на (търговски) ЕКИПИ

Обучението ще Ви помогне да си отговорите на въпросите, които всеки мениджър си задава: Кое е това, което правят успешните екипи? Защо търговските екипи са по-успешни от другите? Може ли всеки екип да работи като търговски? Как да стане на практика? Ако имате проектен екип, нов екип, искате да раздвижите една летаргична група хора, или да постигнете конкретни цели в кратки срокове – научете се как да мотивирате вашия екип с работещи „търговски” подходи.

Въпросите, на които лидерът не знае отговора

Явор Янкулов, доктор по икономика, Мениджър обучения, e-training.bg

Статия от поредицата "Първите 90 дни на мениджъра" и е писана за сп. Enterprise

"За да можеш да зададеш правилен въпрос, трябва да знаеш по-голямата част от отговора."

Робърт Шекли , “Правилен въпрос”

Преди повече от година, в статията „Лидерът задава въпроси”, представихме някои от основните групи въпроси, на които един лидер трябва да потърси отговор. Малко по късно качихме статията и на корпоративния ни сайт и от тогава тя се радва на непрекъснат интерес. Може би темата е модерна, заглавието - провокативно или просто много от читателите се мислят за лидери. Няма лошо, щом на хората им харесва.

В продължение на темата, в следващите редове ще се върнем към идеята за лидера и въпросите, които той трябва да се научи да задава. В днешните хаотични и турболентни времена, както ги определят съвременните класици, все още се смята, че да знаеш един посредствен отговор на още по-посредствен въпрос във всеки случай е по-добре, отколкото да имаш само добър въпрос, без какъвто и да е отговор.

За да поясним идеята, ето ви още един цитат от същия разказ на Шекли:

„Той можеше да отговори на всеки въпрос, стига да е поставен правилно. И не само можеше – той искаше да отговаря. Страшно искаше! Нали за това беше създаден. Чакаше някой да дойде и да го попита.”

Кой е този някой във вашия случай? (Отговор: Не сте вие, помислете пак.)

Намерете този някой във вашата организация или екип и го попитайте:

Какво се случи в нашата организация през последните 12 месеца?

Визията е нещото, за което са изписани и изприказвани не малко глупости. При това огромни. При това от разумни хора на много високи позиции. Но истината е, че често ни се налага да започваме именно от там. Това е въпрос за визията. Не се залъгвайте от факта, че гледаме към миналото. Лидерите най-често се описват именно като хора с визия и като хора променящи нещата. В горният въпрос се съдържат и двете. И понеже сме добри лидери, нека се опитаме да зададем този въпрос на хората около нас. И да не забравяме, че „човек, който има само визия, е идиот”. (Чърчил)

...

Цялата статия може да прочетете тук.

Напишете коментар

  • задължителните полета са маркирани с *.