септември

20

Мотивация на (търговски) ЕКИПИ

Обучението ще Ви помогне да си отговорите на въпросите, които всеки мениджър си задава: Кое е това, което правят успешните екипи? Защо търговските екипи са по-успешни от другите? Може ли всеки екип да работи като търговски? Как да стане на практика? Ако имате проектен екип, нов екип, искате да раздвижите една летаргична група хора, или да постигнете конкретни цели в кратки срокове – научете се как да мотивирате вашия екип с работещи „търговски” подходи.

септември

25

Професионални продажби (Advanced)

Клиентите, били те крайни потребители или бизнес единици, имат все по-завишени очаквания, на които не е лесно да се отговори. Те оценяват една търговска фирма по работата на най-слабия й търговски представител и никаква мисия, реклама или PR не могат да променят това.

октомври

04

Управление на успешни екипи, мотивация, лидерство

Това обучение ще Ви помогне да придобиете и усъвършенствате умения за ръководене на екип; да изградите ефективен екип; да помагате на членовете на екипа да работят координирано и ефективно; да постигате целите си чрез лоялност, доверие и мотивация; да се справяте с проблемите в екипа. Водещ: Явор Янкулов, PhD

октомври

12

Бизнес продажби и преговори

Това обучение ще помогне на участниците да се запознаят с процеса на подготовка на бизнес продажбите и преговорите; да придобият задълбочени познания, относно техниките за водене на преговори; да се почувстват по-сигурни в планирането и провеждането на бизнес продажби и преговори; да преодоляват външните опити да бъдат манипулирани; Най-важното: да преодоляват отказите на клиентите и успешно да затварят продажбата и преговорите.

октомври

18

ПРОДАЖБИ за HR-и

Ситуацията е различна. Добрите кандидати свършиха! Как да си „напазаруваме“ нови? Единственото подобно обучение. За кого е предназначено? За мениджъри човешки ресурси, които желаят да развият нови умения. За собственици на фирми, мениджъри, за всички, чиито (не)успехи зависят и от други хора.

октомври

24

Управление на търговски екипи

Компетентността на търговския екип, както и сработването на хората, участващи в него е една от силните страни на търговската организация. Целта на нашата програма е да ви помогне да създадете и управлявате екип, който да доведе до по-добри резултати в прилагането на търговската политика. Програмата е подходяща както за мениджъри, така и за поддържащия персонал, от които зависи изготвянето и практическото приложение на бизнес стратегията на организацията, в частта й свързана с търговската политика на компанията.

Мениджърът управлява проект

Явор Янкулов, доктор по икономика, Мениджър обучения, e-training.bg

Статия от поредицата "Първите 90 дни на мениджъра"

Като мениджър задължително ви се налага да управлявате проекти. Или скоро ще ви се наложи. Това е и един основен тест за новия мениджър дали може да се справи на тази позиция. Не рядко, управлението на проект се възлага и на човек без мениджърска позиция именно за да се провери неговата компетентност в реални бойни условия. Каква е разликата между това, да управляваш „на пълен работен ден” и това да управляваш проект? Има ли особености, които трябва да се познават на практика? Теорията и практиката дават много съвети по темата, но някои от тях са по-важни от другите. Ще намекнем само, че на практика над 80% от проектите се провалят.

Нека да започнем от най-важното:

1. Няма технически проект. Има бизнес проекти с технически елементи...

2. Времето не е пари...

3. Ако не е написано, няма да се случи...

4. Не се страхувайте да заместите лошите хора...

5. Изберете внимателно ключовите фигури...

6. Фиксирайте проблемите и съобщавайте незабавно лошите новини...

7. Давайте личен пример...

8. Подгответе се за реакция преди „най-лошото”...

Образно казано, „най-лошото” е проектът да се провали. Но не това е най-страшното от мениджърска гледна точка. Една от разликите между мениджъра и лидера е, че мениджърът има повече провали. Но не му пука...

Цялата статия може да прочетете тук.

 

Напишете коментар

  • задължителните полета са маркирани с *.