юли

06

Умения за водене на търговски преговори

За всички, които желаят да се научат да общуват по-свободно и ефективно и чиито задължения изискват използване на умения за водене на преговори или разбиране на процеса на водене на преговори, с доставчици, партньори, клиенти или в самата организация. Програмата запознава с основните стъпки и техники, необходими за успешното водене на преговори, въвежда в психологията на преговорите, анализира тактически и стратегически техники за провеждане на резултативни преговори.

юли

08

Управление на времето и задачите

Това обучение ще Ви помогне да организирате времето си за подобряване ефективността на работата; да осигурите както добра продуктивност, така и постигане на желаните резултати; да намерите своя път в уплътняване на времето; да научите техники за упражняване на по-голям контрол с времето; да намерите време за наистина важното в професионален и личен план.

юли

09

Търговски и маркетингови стратегии

Това обучение ще Ви помогне да изберете и приложите успешна търговска стратегия; да анализирате Вашата пазарна позиция и позицията на Вашите конкуренти; да атакувате агресивно пазара, увеличавайки пазарния си дял; да разработите стратегии за защита от атаки на конкурентите; да се учите от опита, успеха и грешките на лидерите.

юли

14

Управление на промяната, конфликти и кризи

Програмата е разработена за управители на фирми, мениджъри, специалисти по човешките ресурси и всички, които се интересуват от ефективно управление на екипите си и методи за разрешаване на неизбежните конфликти и кризисни ситуации.

юли

16

Създаване и налагане на нов продукт

Програмата е предназначена за търговски директори, мениджъри "продажби", продуктови мениджъри, зонални мениджъри, и за всички, които полагат усилия за успешното налагане и позициониране на търговската марка на фирмата.

юли

16

МОТИВАЦИЯ на ТЪРГОВЦИ и ЕКИПИ

Обучението ще Ви помогне да си отговорите на въпросите, които всеки търговски мениджър си задава: Може ли всеки екип да работи като търговски? Кое е това, което правят успешните търговски екипи? Ако имате проектен екип, нов екип, искате да раздвижите една летаргична група хора, или да постигнете конкретни цели в кратки срокове – научете се как да мотивирате вашия екип с работещи „търговски” подходи.

септември

01

Бизнес продажби и преговори

Това обучение ще помогне на участниците да се запознаят с процеса на подготовка на бизнес продажбите и преговорите; да придобият задълбочени познания, относно техниките за водене на преговори; да се почувстват по-сигурни в планирането и провеждането на бизнес продажби и преговори; да преодоляват външните опити да бъдат манипулирани; Най-важното: да преодоляват отказите на клиентите и успешно да затварят продажбата и преговорите.

Всички предлагани от нас теми покриват най-съвременните теории и разработки от съответната област и съдържат множество казуси и примери от бизнеса в България.

Всяка тема съдържа:

  1. Входящ тест за установяване началната компетентност
  2. Основно съдържание, под формата на текст, аудио и видео презентации
  3. Казуси – практически задачи за индивидуална и групова работа
  4. Изпитен тест – за установяване равнището на компетентност след обучението
  5. Допълнителни материали – учебни и бизнес материали за продължаващо обучение и развитие компетентността на обучаемите
  6. Персонална консултация

Продължителност

Приблизително време, необходимо за усвояването на всяка тема – 8 – 12 часа

С активирането на всяка тема вие получавате лиценз, който е активен в продължение на един месец. Този период е напълно достатъчен за пълното усвояване на темата, но при необходимост и своевременно поискване може да бъде удължен.

Език

Всички теми са на български език, за ползващите английски предлагаме допълнителни материали на английски от водещи в областта учени.

Формат

Всички теми са в SCORM формат. E-training разполага със собствена обучителна система, която притежава допълнителен набор от инструменти, с чиято помощ е възможно проследяване работата на всеки един „обучаем” и оказването на съдействие от страна на водещите обучението. Дискусионен форум – за въпроси и отговори към обучаващите и дискусия между обучаемите, което позволява да се използват предимствата на присъственото обучение и в този формат.

Със закупуването на индивидуално дистанционно обучение вие получавате и право на индивидуална консултация по конкретни въпроси от вашата практика.

В Демо може да видите как изглежда един такъв курс, което ще ви даде начална представа за начина на представяне на учебния материал.

Цени:

Цена на отделна Тема – 150 евро (без ДДС)

Цена на цялата Програма „Ефективният мениджър” – 900 евро (без ДДС)

В цените са включени допълнителните консултации.

Нашите силни страни:

  • Личен опит на мениджърски позиции
  • Отлично познаване на българската практика
  • Опит като външни консултанти по редица мениджърски проекти, вкл. за мултинационални компании
  • Опит като обучаващи в сходни организации

Ползите за вас:

  • Обучение, адаптирано за вашите конкретни нужди
  • Съобразено с вашите опит и ниво на компетентност
  • Приложимост в конкретната практика
  • „Подсказване” на конкретни решения
  • И най-важното: Възможност за консултация и помощ по конкретни въпроси!

Нашият екип:

Явор Янкулов, PhDЯвор Янкулов, PhD – Мениджър Обучения

Доктор по икономика (Управление на продажбите), преподавател в на УНСС.

Заемал е позиции на Търговски и Маркетинг директор, Мениджър на проект за изграждане и организация на работата на вериги търговски обекти към бензиностанциите на Лукойл; Мениджър на проект “Продажбен процес” за магазинната мрежа на GloBul, Консултант и външен Мениджър на проекти при изграждането на търговски и дистрибуционни системи и др.

Професионални интереси и практически опит в областите: Съвременен мениджмънт, управление на проекти, управление на промяната, управление на конфликти и кризи, управление на успешни екипи, лидерство, продажби, управление на продажбите и др.

Автор на над 60 публикации, сред които: “Мениджмънт” – учебник за ВУЗ. “Продажбата е лесно нещо”- практическо ръководство за работа с клиенти и др.

 

Цветан Давидков, DScЦветан Давидков, DSc  

Доктор на социологическите науки, Бизнес консултант, преподавател в Стопански факултет на Софийски университет “Св. Климент Охридски”. Чете курсове по: Основи на управлението, Предприемачество, Организационно поведение, Бизнес комуникации и връзки с обществеността. Участва в обучителни и консултантски проекти.

Специализирал е преподаване на управленски знания, бизнес комуникации, предприемачество и малък бизнес, проектно управление, дистанционно обучение и др. във Великобритания, Холандия, Белгия, Германия, Швеция, Ирландия, Чехия, Унгария и др.

Професионални интереси и практически опит в областите: Предприемачество, организационна култура, комуникации, екипна работа, ефективно управление на времето. В тези области е публикувал монографии, учебници, статии.

Страници:1